Tahun baru!


Selamat Tahun Baru 2008! Sebelum tamat tahun 2007, saya main lukis-lukis cahaya dengan suami. Ini, tulisan dia. Terinspirasi dari idea abang, penat juga berlari melukis lukis dan mengambil gambar. Tulisan cahaya saya di sini





Penghujung tahun dan pemula tahun saya tahun ini penuh dengan makan makan dan keraian. Alhamdulillah. Jauh dengan keluarga tersayang dan teman sahabat sendiri, saya mencari ruang membina ruang sosial baru di sini. Malam tahun baru, menikmati jamuan barbeku di rumah teman. Hari tahun baru, kami pula yang membuat sedikit jamuan makan makan. Syukur, semuanya selesai dan seadanya.

Mangkuk pinggan belum pun kering, lenguh lenguh badan belum juga hilang, sungguh, saya sebenarnya sangat suka dan bahagia membuat makan makan begini. (Kan sudah dibilang, saya kompleks=peleceh orangnya). Sedikit gambar sementara saya menghilang lelah (nanti saya tulis entri khas resepi menu jamuan, oh mengingat menu saja sudah membuat saya rasa gemuk!). 


Tuan rumah dan kek hari lahir



Sebilangan teman-tetamu yang santai-santai usai makan makan


Aduh, belakang saya terasa mahu tilam. ;)

Comments

Popular Posts