Wednesday, September 16, 2009

Salam Aidilfitri

Lama betul tidak menulis. Hujung-hujung Ramadhan ini internet jadi mogok terus mungkin beri kesempatan untuk lebih beribadat. Tapi saya bertangguh banyak betul entri resepi, kebanyakannya menu berbuka di rumah.

Tapi tiada rezeki agaknya, untuk kongsi resepi kali ini. Saya sekarang sedang menunggu di Lounge Lapangan Terbang Kuching, untuk pesawat ke Kuala Lumpur beberapa jam lagi. Sedang menulis dari ipod yang papan kekuncinya sungguh kecil mencabar jari saya yang gemuk.

Sementara masih berpeluang, mungkin ini entri terakhir sebelum Aidilfitri. Salam Aidilfitri untuk semua, maafkan salah silap jika saya pernah tersinggung tanpa sedar. Bersederhanalah menjamu selera, dan berhati-hati di jalanraya. Bunyinya sudah seperti ucapan guru besar sekolah. Haha.

Sampai jumpa lagi, jangan diabaikan Ramadhan yang tinggal beberapa hari lagi, mungkin Lailatulqadar masih sempat ditemui.

P/s: Selamat ulangtahun lahir untuk abang dan kak long yang harinya cuma berselang dua saja. Moga Allah sentiasa berkati umur dan hidup.

No comments: