Old but, I'm not that old. Young, but I'm not that bold


Feel like writing today. Tapi biasalah, bila buka laptop, tertengok gambar lama. Etcetera etcetera.

Losing a family member few weeks ago. But couldn't be there to offer a shoulder to cry on. Tahap pening kepala sebab sedih sangat. Biggest lesson learnt. Life is so short. Allah sahaja tempat kami bergantung dan berdoa semoga dikurangkan kesedihan dan datangkan redha dalam hati. 









Umi dan Irfan datang, bawa bersama begitu banyak keperluan dari Malaysia. Allah sajalah yang dapat balas. 



We went to Oedo Island, Geoje Windyhill, and around the island. Kemudian ke pantai juga. Nantilah saya kongsikan gambar. Bila Umi dan Irfan pulang dari Jeju, kami ke Busan. Melawat padang bunga Canola. Hop-on hop-off bus tour, dan ke Jagalchi Market. Insyaallah blog akan datang.

Perlulah ditekankan bahawa semua aktiviti ini berlaku pada waktu hujung minggu. Dan juga cuti umum di sini. Zul masih bekerja penuh, pulang lewat juga setiap hari. (Bagi yang sarkastik bertanya, ni pergi bercuti ke pergi kerja. Ehem). Saya masih juga seperi biasa menjalankan tugas surirumah dan menjaga anak. Sekian, disclaimer

Comments

Unknown said…
Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

bambeenahigian said…
Which iron is worth the bet? | Titanium Arts
The iron is the most valuable one. This is an titanium flat iron alloy in the casino. titanium ingot This is a metal titanium white wheels for poker, table titanium dioxide formula games, poker, table games and titanium metal

Popular Posts