Friday, October 1, 2010

Walaupun lewat





Syawal 22.

Walaupun dah lewat sangat, saya, dan Zul dan Kasih mahu ucapkan Salam Aidilfitri untuk semua, maafkan salah dan silap kami jika ada, yang terlepas pandang, terlepas tulis, dan tersinggung sesiapa.

Ini gambar raya keluarga kecil kami yang paling jujur, saya rasa. Courtesy of Kasih's Pak Ngah, this was taken on the second raya. Muka berminyak, selipar jepun busuk, t-shirt Dutchfather dan seluar sukan. Kasih saja yang semenggah sikit bajunya. Heh.

Tapi saya suka sangat gambar ini. Terima kasih pada abang sebab tolong ambilkan.

Aktiviti raya kalau sempat saya buat entri khas. Kalau sempat. Selalu berjanji, tapi kemudian tak sempat pun laksanakan.

Ya, kami sudah di Bintulu. Ya, saya sudah unpack barang. Ya, saya sudah hilang jet-lag. Hehe. Sebab itulah dapat tulis entri ini.

Salam aidilfitri, dan selamat sudahkan puasa enam!



6 comments:

aeryn mummy aiyris zarra said...

ayin, gamba ni nampak macam kat oversea, bukan kat msia..more gamba plis,kekekee

AyinEmran said...

ye ke? haha kat laman umah je.

ila nursalida said...

akhirnya...walaupun terlewat, selamat hari raya pn ayinn

AyinEmran said...

slamat hari raya ila!

Marliza Radzi said...

Kasih sudah 1/3 Zul. Bakal tinggi lampai anak gadis comel itu!

AyinEmran said...

marliza: kan? tetibe dah panjang, macam separuh aku dah tinggi dia.