'Quand Paris eternue, la France s'enrhume'


Ya rabbi, berkurun lama saya bertangguh sambungan cerita Siri Paris saya. Maaf pada yang menunggu. Saya cuba, sebab gambarnya terlalu banyak. Ambil masa untuk edit dan bercerita. 

Ini gambar sneak peek, sementara saya usahakan yang lain. 

Oh, ada sneak peek lain di blog Zul. Go have a peek, and it means a lot to him if you drop some comments.

Saya ada beberapa resepi juga untuk dikongsi, tetapi entah kenapa, suhu dan cuaca yang sejuk dingin, memberi kesan malas pada saya. Rasa mahu bermalas-malasan saja di bawah selimut. 

Sehingga nanti, selamat bercuti panjang, dan Selamat Menyambut Maal Hijrah, 1430 Hijrah!

Tajuk entri itu merupakan frasa tradisional orang Perancis yang bermaksud, When Paris sneezes, France catches cold, disebabkan lokasi bandarnya yang begitu tertumpu di tengah-tengah.

Comments

Popular Posts